2e batch startkaarten verzonden

Maandagavond 24 april is de 2e serie startkaarten verzonden. Helaas hebben niet alle geadresseerden deze kaarten ontvangen. Klanten van Ziggo (emailadressen met @home.nl, @ziggo.nl, @quicknet.nl, @casema.nl, @chello.nl, @upcmail.nl, @a2000.nl) hebben niets ontvangen. Vanuit verschillende accounts lukt het niet om daar mails naar toe te sturen. De foutmelding is dat de mail wordt geweigerd door het SPAM filter. We hebben Ziggo hiervan gisteren al op de hoogte gebracht. We zoeken een alternatief om de Ziggo klanten te bereiken.

2 gedachten over “2e batch startkaarten verzonden

  1. Janneke de Jonge

    Geachte
    helaas kan ik geen telefoonnummer van jullie vinden.

    Ik heb mij aangemeld en aantal personen 2 opgegeven.
    Nu krijg ik maar 1 startbewijs.
    Heb € 12 euro betaald.

    Graag reactie.
    De andere kaart mag naar mijn email adres. Ik heb namelijk ook voor Janny Timmer uit Winsum betaald.
    Wij lopen regelmatig samen.

    Reageren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *